2013. június 21.

Hűsítő képnézegető

Lassan egy hete tart már ez a bődületes meleg, és hát nagyon sokan épp nem a nyaralásunkat töltjük a tengerparton, így kezd kissé elviselhetetlenné válni a hőség. Olyan, mintha a pokol tornácán kempingeznénk.
Úgy érzem, meggyullad a talpam, és azon gondolkodom ne lógassam-e bele a lábamat egy vödör vízbe. Nem csodálom, ha a kisgyerekek nyűgösek, mert ha lenne kinek, akkor most én is nyafognék, hogy minden bajom van. A redőnyök lehúzva, a szobában félhomály, olvasni nincs kedvem, mert még a lapozásban is leizzadok, filmnézés közben izgek-mozgok, valahogy semmi nem jó sehogy. Az is szomorkás dolog, hogy nincs egy gomb, amit ha megnyomok, akkor ideröppen nekem egy nagy kehely gyümölcsfagylalt, amit szép módszeresen rövid időn belül eltűntethetnék. Arra gondoltam, nézegethetnénk együtt olyan fotókat, amitől talán kicsit azt képzelhetjük, hogy már nincs is olyan melegünk.


Aki teheti, az munka után spurizzon le a strandra. Már nem lesz olyan meleg, és ha szerencsés, akkor még egy ilyen szuper csúszdán is lecsúszhat. Én egy kicsit félős vagyok, győzködni kellene egy darabig, mert gyors, és jaj, és nem bírom, de biztos végigsikítoznám azt a fél percet :D


Szerintem sok felnőtt – köztük én is – örülne, ha lenne ilyen hinta valamelyik játszótéren. Itt még az sem baj, ha kiesel belőle ;)


Mint már említettem, tanakodok a vödör víz-láblógatás kombináción, de mennyivel kellemesebb lenne ez a felállás, nem de?


Kis kedvenceinkről se feledkezzünk el! Bizonyára a kutyusok, sőt még a megátalkodottan víziszonyos cicák is szívesen vennének egy tappancs-hűsítő pancsolást.


Még a kíváncsi-fáncsi Elefántok is gond nélkül bemerészkednek a hűsítő habok közé, ha már tarthatatlanná válik a helyzet.


Sokan egyáltalán nem bánnánk, ha ez a hullám most a fejünk tetejére placcsanna.


Megnyugtató még csak nézni is, ezeket a gyönyörű, tiszta kék árnyalatokat. Amikor már jól kibámészkodtam magam, akkor viszont belerohannék a hullámok közepébe :)


Vajon a velenceieknek megengedik, hogy ilyen hőségben csobbanjanak egyet? Mindenesetre esténként hangulatos lehet gondolázni a csatornán. A vízen csak van egy kis légmozgás.


Ez ám a hiperszuper medence! Lubickolás közben szép kis panoráma nyílik a nagyvárosra. Talán még azt is megtudhatjuk, érdemes-e elindulni, vagy még mindig dugó van, mert akkor úszunk még egy-két hosszt :D


Válság ide, vagy oda, a görögök lélegzetelállítóan gyönyörű vidéken élnek, és ezt senki sem veheti el tőlük. Gondoljatok bele, csak letrappolnánk a lépcsőn, és már mehet is a fejes ugrás.


Ha leszáll az est, mi is kibarangolhatunk a legközelebbi tóhoz, szinte hallom a nád zizegését, és a tücskök ciripelését, ahogy ezt a képet nézegetem. Egy kis levendulaolaj pedig elhessegeti a vérmes szúnyogcsapatokat.

Ennyi volna a képnézegető móka mára! Remélem élveztétek ezt a kis felüdülést. Ami engem illet, lehet, hogy most kiterülök a padlón, mint a kutyusunk Sir Foltos (hivatalos címe: Kanapék Hercege és Maradékeltüntetési Régens), és közben azt képzelem, hogy a tengerparton hűsölök és nyaralok. Vigyázzatok magatokra, és ami a legfontosabb, ne igyatok mosatlan gyümölcslevet! 


A képek forrása: www.weheartit.com

3 megjegyzés:

  1. Helyes a meglátásod h ott lenni bármelyik helyszínen csodálatos és nagyon praktikus móka lenne-azért most egy házi zuhizás is nagyszerű,amit aki még nem ért haza nem tehet meg-köszönjük üdítő képeidet-és csobbanj a hétvégén!!!
    gamma

    VálaszTörlés
  2. Az a velencés kép valami gyönyörű! Nekem elsősorban szívfájdításra volt jó végignézni őket, de azért megérte. (:

    Javaslom, ha már úgy érzed, hogy meg tudsz birkózni a könyvlapozgatással, olvass valami olyat, ami hasonló helyszíneken játszódik! Én nemrég rendeltem pont egy velencés krimit, remélem, mire olvashatom, már nem lesz ilyen hőség, vagy ha mégis, akkor lesz sok-sok hűs jelenet benne, még akkor is, ha a jó krimiben nem feltétlenül vízben fürdenek a karakterek. : D

    VálaszTörlés
  3. Gamma: na igen ha nincs strand akkor ott a zuhanyrózsa :) Egy barátnőm volt hogy a kád vízben ült bikiniben, lehet hogy én is kipróbálom

    Cowardly: Igen valóban az, én még soha sem voltam ott, de egyszer talán eljutok oda pár napra. Áh valahogy most ilyen nyüff vagyok, elkezdtem két sorozatot is a tonnányi mellé de valahogy azok sem kötnek le igazán, de majd csak elmúlik ez az állapot.

    VálaszTörlés